Blogarchief

crionovo kristal transparant

E & D : Errata/Evolution & Development

Niets is voor altijd, behalve de verandering, zei Confucius zo'n 2500 jaar geleden.

Ook zo voor ons productgamma, het is voortdurend in evolutie. 

Original Branding - Rots in de branding ? v19.02

De wereld is een groot dorp geworden", horen we vaak zeggen over de globalisering. En toch.. hoe meer globalisering, in handel en communicatiemedia, hoe meer de tendens naar eigen "roots", cultuur, nationaliteit...

 

Duurzaamheid van West-Europese merken - economie & ecologie - v19.01

Maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) komt de laatste tijd weer meer aan bod in de bedrijfswereld. Meer en meer is er een ecologische kant aan dit MVO. 

Product met Service, of Dienst? (v18.02)

beste Klant, beste relatie

Koelen en snelkoelen - gouden tips

Arneg - het Venezia - project

Arneg is, als een van de grotere spelers in supermarktmeubelen in Europa, steeds bezig met research en development. Naast een aantal vernieuwingen bij kleinere meubelen, platte en strakke frontpanelen is er het "Venezia - project".

Wessamat klaar voor de toekomst

Geneglace wordt onafhankelijk familiebedrijf

GEA Geneglace Ice Technology, onderdeel van de grote GEA-groep, wordt een onafhankelijk familiebedrijf Geneglace Ice Technology.

Time (v17.05)

"Time is money" , "

Merkenpolitiek (v17.03)

In een vorige blog werd u a

Crionovo - Quality revival (v16.03)

Crionovo tracht service te bieden in alle facetten.
Bij kwaliteitstoestellen, zoals Geneglace, Wessamat en Friginox is er een vervangingsmarkt vorige eeuw.
Ook de referentielijst van volledig nieuwe realisaties, wordt alsmaar langer.

De visie op de toekomst met VISION

1 Toestel dat alles kan? 5 Toestellen in 1? Ja, het kan allemaal met de Vision van Coldline. Snelkoelen of -vriezen, gekoelde of diepvriesbewaring, remrijzen, ontdooien, rijpen,... noem maar op. Bespaar tijd en plaats en verloren stappen, met Vision